Jesteśmy tymi, którzy budzą postrach, albowiem nie mamy doczesnej postaci.
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

KP - Yoruichi Shihouin (NPC)

Go down

KP - Yoruichi Shihouin (NPC) Empty KP - Yoruichi Shihouin (NPC)

Pisanie by Rangiku Ashida Pon Maj 05, 2014 5:15 pm

Imię i Nazwisko Postaci: Yoruichi Shihouin
Rasa: Shinigami
Wiek:
Ranga: 22. głowa Rodziny Shihōin, były Kapitan, Dowódca Korpusu Zatrzymań w Onmitsukidō, Dowódca Korpusu Korekt Korpusów, Dowódca Oddziału Wykonawczego Milicji

Dywizja:  2 Oddział Onmitsukidō
Ryo: 3000
Ekwipunek:
– Różdżka z czaszką – Na jednym końcu i macką (na drugim) owijającą się wokół ramienia i tworzącą skrzydło pozwalające latać.

–Tentōken (天踏絢, Płaszcz wędrującego w przestworzach) – Jest to brązowa peleryna związana sznurem do którego końców przymocowana jest brosza z herbem klanu Shihōin. Pozwala unosić się w powietrzu

–Anken (暗剣, Mroczne Noże) – Są to małe noże, które ukrywa w butach. Wyprowadza je w cel zataczając nogą ruch półokrągły.

–Zbroja – Zestaw metalowych butów i rękawic stworzonych przez Kisuke Uraharę, w szczególności mające na celu przeciwstawić się mocnemu Hierro Arrancarów podczas uderzeń. Są wyjątkowo trwałe, zdolne ochronić użytkownika, lecz da się je zniszczyć.

Poziom: 20
Punkty doświadczenia: 8500
Specjalne punkty: 0


Postać
Wygląd:
Charakter:
Historia:
Zanpakuto
Jako były kapitan Gotei 13 wiadomo, że Yoruichi posiada Zanpakutō i osiągnęła Bankai, ale opiera się wyłącznie na Hohō, Hakudzie i Shunkō. Mimo że nie nosi katany przy sobie, w przeszłości można było u niej ją zauważyć. Przypomina kodachi lub wakizashi, które jest podobne do ostrza Suì-Fēng.

Ataki w Shikai:

Ataki w Bankai:

Umiejętności/Techniki:
- Transformacja w kota – Yoruichi posiada unikalną umiejętność. Może, w dowolnym momencie zmieniać się w czarnego kota. Jako jedyna pośród, dotychczas poznanych Shinigami, jest w stanie to robić. W formie kota, Yoruichi wciąż może ukierunkowywać swoją energię duchową i poruszać się z olbrzymią prędkością pomimo ograniczeń fizycznych tej formy. Podczas gdy Yoruichi jest kotem jej głos ulega zmianie na grubszy, przez co można by pomyśleć, że jest mężczyzną. Podczas ponownej przemiany w Shinigami Yoruichi nie ma na sobie, żadnego okrycia, co bardzo często prowadzi do niezręcznych sytuacji.

- Mistrz Walki Wręcz – jego ataki fizyczne są celniejsze, skuteczniejsze i zadają więcej obrażeń o 5%

- Taketonbo (竹蜻蛉, Bambusowa Ważka) – Technika z udziałem Anken, wykorzystująca element zaskoczenia. Użyła jej w czasie walki z Suì-Fēng.

- Raiōken (雷王拳, Grzmot Pięści Króla) – Jest to bardzo potężna technika. Jej użytkownik uderza przeciwnika z niesamowitą prędkością, wbijając go w ziemię i niszcząc spory obszar. Jest na tyle mocna, aby uszkodzić twarz Aizena, w czasie, gdy Hyōgyoku w jego ciele zaczęło się uaktywniać.
- Ekspert Walki Mieczem – jego techniki oparte na walce mieczem są celniejsze, skuteczniejsze i zadają więcej obrażeń o 3%
- Mistrz Shunpo – Uważana za najbieglejszego mistrza Hohō w całym Soul Society, Yoruichi jest wysoko wykwalifikowaną użytkowniczką Shunpo i posiada umiejętności w szybkim poruszaniu się. Pomimo, że to nie jest unikalna zdolność, która jest "zakorzeniona" u większości oficerów w różnym stopniu zaawansowania, Yoruichi posiada tytuł Bogini Prędkości (瞬神, shunshin), ponieważ opanowała tą sztukę do perfekcji, pokazując to w trakcie pokonania blisko 50 członków Onmitsukidō w kilka sekund. Potrafi również stworzyć swoją "kopię" i w mgnieniu oka, nie będąc zauważonym, zaskoczyć Byakuyę Kuchiki, który też jest bardzo biegły w tej sztuce. Opanowała wszystkie techniki szybkościowe Onmitsukidō, a także stworzyła całkiem nowe, jak na przykład Utsusemi (空蝉, Cykada). Jej pełen zakres ruchów jest nieznany, ale potrafiła prześcignąć Byakuyę, trzymając jednocześnie nieprzytomnego Ichigo, a po wykonaniu 300 kroków poczuła zmęczenie z powodu braku praktyki przez ponad 100 lat. Także Suì-Fēng miała problemy z dogonieniem Yoruichi, która ciągle się hamowała. Nawet będąc w formie kota, potrafi użyć Shunpo, lecz wtedy nie jest taka szybka, jak w czasie bycia w ludzkiej postaci.
- Utsusemi (空蝉, Cykada) – Droga Onmitsu, trzeci Shihou. Pozwala to na ruch z dużą prędkością pozostawiając przynajmniej jedną swoją "kopię". Byakuya twierdzi, że nauczył się tego od niej.
- Zwiększona siła – Pomimo jej smukłego wyglądu, Yoruichi jest bardzo silna w swojej formie Shinigami. Potrafi z łatwością używać Shunpo, trzymając nieprzytomnego Ichigo i wyprzedzić innego mistrza szybkich kroków. Potrafi też z łatwością złapać 10. Arrancara i jednocześnie rzucić nim na kilka metrów. Była też w stanie zranić go, pomimo gęstego Hierro ', choć sama przyznała, że była zaskoczona twardością i mogłaby użyć Shunkō, aby nie odnieść żadnych obrażeń. Yoruichi pokazała również swoją wysoką destrukcyjność, niszcząc cały blok miasta, zadaje o 5% więcej obrażeń, co 5 poziomów dostaje 1 dodatkowy pkt w Siłę
- Zwiększona wytrzymałość – Pomimo swojego uznania o braku formy, Yoruichi okazuje być bardzo odporną wojowniczką. Zarówno będąc zdyszana od długiego biegu przed Byakuyą jak i utrzymaniu się po przełamaniu Hierro Yammy'ego, ona potrafiła jeszcze skutecznie walczyć, nie okazując żadnego zmęczenia. Każdy atak zadaje mu o 5% mniejsze obrażenia, co 5 poziomów dostaje 1 dodatkowy pkt w Wytrzymałość.
- Mistrz skrytobójstwa –  Jako były naczelny dowódca Onmitsukidō, Yoruichi jest jednym z czołowych mistrzów w sztuce skrytobójstwa. Wielokrotnie pokazywała imponującą umiejętność bycia w ukryciu i niewidoczną. W razie potrzeby, potrafi efektownie wykorzystać swoją przewagę, aby zaatakować przeciwnika. Nawet taki intuicyjny jak Aizen, był kompletnie zaskoczony, kiedy został zaatakowany przez Yoruichi pomimo słabego ukrycia się, +5% na udany atak z zaskoczenia
- Mistrz strategii – Jako była głowa klanu i dowódca Onmitsukidō, Yoruichi wykazała swoje umiejętności przywódcze. Kilkakrotnie, Yoruichi wykazała swoją wnikliwość i przebiegłość oraz szybko zorientować się w sytuacji i odpowiednio dostosować się do niej. Dowiedziawszy się, że Ichigo chce uratować Rukię bez względu na wszystko, Yoruichi zaczęła samodzielne przygotowania na trening Orihime i Chada.
- Ekspert Kidō – Jako były kapitan 2. Oddziału i naczelny dowódca Onmitsukidō, Yoruichi jest dobrze zorientowana w Kidō. Choć powszechnie używa Shunpo i techniki walki wręcz, ma mistrzowskie użycie demonicznej magii w czasie potyczek oraz potrafi mieszać róźne techniki. Została ukazana w czasie wykonywania średnio-zaawansowanych zaklęć bez używania inkantacji o mocy porównywalnej do ekspertów tej dziedziny. Jej umiejętności pozwalają używania Kidō mające jedynie pojedyncze zastosowanie, każde zaklęcie jest silniejsze o 3%
- Shunkō (瞬閧, Błysk Wojny) – Zaawansowana technika łącząca walkę wręcz z Kidō. W czasie walki otacza ją ciśnieniowe Kidō na plecach i na ramionach. Strój dowódcy właśnie z powodu tej techniki nie ma rękawów i pleców, ponieważ mogłoby się rozpaść w czasie jej aktywacji. Technika ta pozwala "neutralizować" ruchy przeciwnika oprócz wzmocnionych rąk i nóg w czasie potyczki. Samo Kidō może być kontrolowane i strzela w przeciwników z jej ciała oraz może wywoływać ogromne eksplozje. Wersja Yoruichi została opracowana i badana przez nią około wiek temu i to dlatego jej Shunkō jest kompletne w porównaniu z wersją Suì-Fēng, u której skompresowane Kidō jest widoczne.
- Hanki (反鬼, Odwrócony Demon) – Ta technika to zdolność Yoruichi w czasie używania Shunkō, która "anuluje" Kidō oponenta poprzez perfekcyjne uderzenie za pomocą demonicznej magii w przeciwnym kierunku i energii. Ta umiejętność potrafi również zneutralizować ruchy przeciwnika.
- Ogromna Moc Duchowa – za każdy punkt wydany w Reiatsu dostaje go  10% więcej, 1 pkt = 220

Statystyki:
Siła: 44
Wytrzymałość: 44
Zwinność: 40
Zręczność: 30
Inteligencja: 40
Reiatsu: 33 = 7260
Rangiku Ashida
Rangiku Ashida
Admin

Liczba postów : 78
Join date : 02/05/2014

Powrót do góry Go down

Powrót do góry


 
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach