KP - Urahara Kisuke (NPC)
Jesteśmy tymi, którzy budzą postrach, albowiem nie mamy doczesnej postaci. :: Ogólne :: Karta Postaci
Strona 1 z 1
KP - Urahara Kisuke (NPC)
Ogólne
Imię i Nazwisko Postaci: Kisuke UraharaRasa: Shinigami
Wiek:
Ranga: Właściciel Sklepu Urahary, były Kapitan oraz Założyciel i kierownik Sekcji Rozwoju Technologii
Dywizja: 12 Oddział
Ryo: 5000
Ekwipunek: – Zanpakutō Benihime
Poziom: 23
Punkty doświadczenia: 10 000
Specjalne punkty: 0
Postać
Wygląd: Charakter:
Historia:
Zanpakuto
Zapieczętowana Benihime Benihime (紅姫, Szkarłatna Księżniczka) – Ostrze opisane przez Uraharę jako "niemiłe". Jest to również jeden z niewielu Zanpakutō z żeńskim duchem. W postaci zapieczętowanej, Benihime wygląda jak beżowy shikomizue (ostrze ukryte w lasce) z wygiętym uchwytem. Na podstawie laski znajduje się czaszka w ogniu, która jest w stanie oddzielić ciało od duszy. Kiedy Urahara jeszcze urzędował w Gotei 13, Benihime była zamknięta w standardowej czarnej pochwie. Miała owalny kształt tsuby z projektem wydłużonej śnieżki. Nie wiadomo czy można przywrócić pierwotną formę Benihime.
Shikai – Uwalnia się słowami Przebudź się (起きろ, okiro). Benihime w Shikai przybiera formę eleganckiego miecza średniej długości. Rękojeść ma delikatne, czarne zdobienia i zwisający, czerwony frędzel. Tsuba przybiera formę dekoracyjnej litery "U" z małym kwiatkiem. Ostrze Benihime jest biało-czarne, trochę grubsze niż w zapieczętowanej formie.
Ataki w Shikai:
- Nake, Benihime (啼け紅姫, Kwil, Szkarłatna Księżniczko) – Ta technika tworzy niezwykle silny i destrukcyjny purpurowy ogień, który wystrzeliwany jest z ostrza. Jest w stanie również wyrządzić duże szkody.
- Chikasumi no Tate (血霞の盾, Tarcza Krwawej Mgły) – Ta defensywna technika tworzy sześciokątną szkarłatną tarczę. Bariera powstaje z tej samej komendy co Nake.
- Kamisori, Benihime (剃刀紅姫, Tnij, Szkarłatna Księżniczko) – Technika tworząca energię przystosowaną do cięcia materiałów i substancji ze względną łatwością. Była wstanie przeciąć Hierro Luppiego Antenora. Kisuke wysyła falę energii, która jest w stanie natychmiast zmienić kierunek.
- Tsuppane, Benihime (突ッ撥紅姫, Gardź, Szkarłatna Księżniczko) – Po analizie składu Reishi techniki i ruchów mięśni podczas jej używania, Kisuke jest w stanie anulować atak nieprzyjaciela rysując ostrzem koło w powietrzu.
- Shibari, Benihime (縛り紅姫, Zwiąż, Szkarłatna Księżniczko) – Technika skupia energię Benihime w formę krwistej sieci generowanej przez ostrze, którą rzuca na cel za pomocą prostego ruchu Benihime. Sieć dalej wiąże i utrudnia ruchy przeciwnika.
- Hiasobi Benihime, Juzutsunagi (火遊 紅姫 数珠繋, Zabaw się Ogniem Szkarłatna Księżniczko, Wiążący Różaniec) – Po użyciu Shibari, Urahara dotyka ostrzem sieci i tworzy małe kulki, które tworzą ogromną eksplozję
Ataki w Bankai:
- Jeszcze nie zostało ujawnione. Urahara zdobył je za pomocą własnej, trzydniowej metody. Kiedy Chad prosi Uraharę o szkolenie, on mówi, że potrzebuje zmierzyć się z Bankai i daje zadanie Renjiemu. Abarai pyta go czemu sam nie będzie trenował Chada swoim Bankai, Urahara mówi, że "ostateczna forma Benihime nie nadaje się do sparingów"
Umiejętności/Techniki:
- Mistrz Walki Mieczem – jego techniki oparte na walce mieczem są celniejsze, skuteczniejsze i zadają więcej obrażeń o 5%
- Shitonegaeshi (褥返し, Poduszkowy Powrót) – Przyciskająca technika polegająca na obezwładnieniu przeciwnika i unieruchomieniu go na ziemi. Urahara przykłada końcówkę swojej laski do czoła przeciwnika i obezwładnia go.
- Hōzuri (頬摺, Policzkowe Pociągnięcie) – Prosta, lecz precyzyjna i szybka technika, która powoduje lekkie skaleczenia lub powierzchniowe rany.
- Mistrz Walki Wręcz – jego ataki fizyczne są celniejsze, skuteczniejsze i zadają więcej obrażeń o 5%
- Mistrz Shunpo – ma wyjątkowe zrozumienie oraz umiejętności w Shunpo. Potrafi podmienić swoją osobę ze sztucznym ciałem tak szybko, że przeciwnik nie jest w stanie zauważyć, kiedy zamienił się z przenośnym Gigai własnego pomysłu, zaznaczając, że użyj tej techniki walcząc z Aizenem.
- Mistrz Kido – Jako dawna głowa Sekcji Rozwoju Technologii wykazuje spore rozeznanie w dziedzinie Kidō. Podczas walki Uryū i Ichigo naprzeciw Menosowi klasy Gillian, Urahara bez trudu zatrzymał Rukię za pomocą niskopoziomowego Kidō bez wypowiedzenia inkantacji. Kisuke wykazał wiedzę do złamania barier ustawionych przez wyższe rody szlacheckie, których nie mogą być złamane nawet przez kapitanów. Ponadto pokazał również mistrzowskie użycie Kidō na poziomach 61, 63 i 79 typu Bakudō w krótkich odstępach czasu bez wypowiadania inkantacji aż do zaklęcia Hadō poziomu 91., choć one powinny być poprzedzone inkantacją w celu zwiększenia mocy zaklęć, to cel zostaje osiągnięty. Potrafi również stworzyć własne, wysokopoziomowe Kidō, które może być użyte jako niewykrywalna pułapka lub być synchronizowane wywołując reakcje łańcuchowe, każde zaklęcie jest silniejsze o 5%
- Keikaigi (繫界儀, Ceremonia Wiązania Światów) – Ta technika łączy przestrzeń między Światem Żywych a Hueco Mundo, aby utworzyć Gargantę. Otwarcie jest generowanie między dwoma dużymi, drewnianymi belkami, które wystają z dwóch dużych formacji skalnych.
- Garganta (黒腔 [ガルガンタ], Garuganta; po hiszpańsku "Gardło", a japońsku "Czarna Jama"): Technika pozwalająca na przemieszczanie się między dwoma wymiarami. Urahara zademonstrował tę technikę w czasie wysyłania Ichigo, Chada i Ishidy. Otworzona z wyglądu ma kształt oka koloru czarnego, w której można zauważyć wirowy tunel.
- Ogromna Moc Duchowa – za każdy punkt wydany w Reiatsu dostaje go 10% więcej, 1 pkt = 220
- Wielki Intelekt – był w stanie stworzyć taki przedmiot jak Hōgyoku. Był pierwszym właścicielem Instytutu Shinigami, co sprawiło, że zbudował wiele sprzętów, np. karton, w który należy wbić miecz, by móc osiągnąć Bankai w 3 dni (ale z pewnym ryzykiem), kiedy normalnie osiąga się go w 10 lat. Urahara stworzył też Gigai, czyli sztuczne ciała dla dusz oraz rękawice przeciw Hierro. Potrafił przewidzieć porwanie Inoue przez Aizena i chciał ją ochronić zakazując jej mieszanie się w walkę.
- Mistrzowski Naukowiec/Wynalazca – Jako założyciel i pierwszy kierownik Sekcji Rozwoju Technologii, Urahara jest utalentowanym naukowcem i wynalazcą, wytwarzając wiele urządzeń i technik służących do walki lub ułatwiające życie codziennie. Jego wysoki intelekt przyczynił się do stworzenia najbardziej niesamowitych rzeczy w historii Soul Society. Kreatywność Kisuke była jeszcze widoczna, kiedy należał do 2. Oddziału. Jego wiedza rozwinęła wrodzoną umiejętność zrozumienia innych. Był w stanie dowiedzieć się, jak odzyskać moce Ichigo, kiedy on je stracił 17 miesięcy temu.
- Mistrz strategii i taktyki – Pomimo oschłości i zaniedbanego wyglądu, Urahara wielokrotnie pokazał swoją wnikliwość i przebiegłość. Posiada również wielką intuicję, dzięki której może szybko reagować w niebezpiecznych sytuacjach. Ma niezaprzeczalny talent do myślenia, który z dużym wyprzedzeniem reaguje na zmieniającą się walkę lub na zbliżające się nowe zagrożenia. Potrafi też mocno manipulować ludźmi, niezależnie czy są wrogami, czy przyjaciółmi oraz może bardzo szybko przeanalizować przeciwnika i przystosować się do jego ataków i wykorzystać je przeciw niemu dzięki swojej spostrzegawczości. W walce z Aizenem przechytrzył go dwukrotnie z dziecinną łatwością.
- Zwiększona siła – zadaje o 5% więcej obrażeń, co 5 poziomów dostaje 1 dodatkowy pkt w Siłę
- Zwiększona szybkość – Kisuke wykazał ogromną szybkość i refleks w walce. Nawet wtedy, gdy był kompletnie zaskoczony atakiem przeciwnika, potrafi bez problemów odeprzeć atak, a nawet wykonać kontratak. W ofensywie jest ukazany jak wykonuje dość szybkie i gwałtowne ataki, uniemożliwiają przeciwnikowi przeprowadzenie kontrataku.
- Zwiększona zwinność – Pomimo że wygląda dość niezdarnie, jest bardzo zwinny. W bitwie potrafi dzięki tej umiejętności skakać od ściany do ściany i trzymać wrogów w swoich wzorach ataku. W ofensywie, jego zwinność daje mu olbrzymią zręczność w walce i jest w stanie zaatakować przeciwnika w kilku różnych punktach z dużą dokładnością i siłą. jego uniki są skuteczniejsze o 5%, co 5 poziomów dostaje 1 dodatkowy pkt w Zwinność
- Zwiększona wytrzymałość – Nie ujawniając najmniejszych pozorów, potrafi bardzo dużo znieść i jest w stanie przyjąć większą liczbę ciosów. Każdy atak zadaje mu o 5% mniejsze obrażenia, co 5 poziomów dostaje 1 dodatkowy pkt w Wytrzymałość
- Mistrz skrytobójstwa – Jako były członek wysokiej rangi Onmitsukidō, ma bardzo wysokie umiejętności w walce z ukrycia, +5% na udany atak z zaskoczenia
Statystyki:
Siła: 48
Wytrzymałość: 44
Zwinność: 44
Zręczność: 40
Inteligencja: 40
Reiatsu: 40 = 8800
Rangiku Ashida- Admin
- Liczba postów : 78
Join date : 02/05/2014
Jesteśmy tymi, którzy budzą postrach, albowiem nie mamy doczesnej postaci. :: Ogólne :: Karta Postaci
Strona 1 z 1
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|